Aplikacja poza standardowymi funkcjonalnościami daje między innymi możliwość przeglądania rankingu lekarzy i wybierania konsultacji u najwyżej cenionych specjalistów, a także odbierania wyników badań bez konieczności wizyty w placówce.
- Dzisiejszy model poszukiwania informacji przez klientów obejmuje przede wszystkim uzyskanie dostępu do oferty z poziomu telefonu. Mając tego świadomość postawiliśmy przede wszystkim na użyteczność aplikacji oraz innowacyjne funkcjonalności. Intensywne prace nad User Experience zaowocowały intuicyjną aplikacją, która w wygodny sposób umożliwia zarządzanie swoim zdrowiem - komentuje start usługi Jacek Rozwadowski, wiceprezes Grupy Enel-Med.

Atutem aplikacji jest także możliwość zameldowania się w oddziale. Pacjent bez konieczności podchodzenia do recepcji otrzymuje informację o numerze gabinetu, w którym oczekuje na niego lekarz. Aplikacja umożliwia dokonanie płatności oraz korzystanie z kompleksowej oferty e-wizyt z poziomu smartfona. Zdalnie można skorzystać z konsultacji między innymi alergologa, dietetyka, internisty czy dermatologa.

Aplikacja dostępna jest zarówno dla klientów Enel-Med, jak i dla osób które nigdy nie korzystały z usług firmy. Nowi Klienci mogą zarejestrować się w aplikacji, sprawdzić ranking lekarzy i umówić się na wizytę z 20-procentową zniżką przy płatności przez aplikację.

W ramach kampanii promującej aplikację przewidziana jest także akcja społeczna #SzybkaPomoc, organizowana z okazji Międzynarodowego Dnia Pierwszej Pomocy. Zostaną przeprowadzone warsztatów z pierwszej pomocy w wybranych redakcjach i zwiększenie świadomości społeczeństwa.
- Wspieranie polityki well-being w firmach oraz promowanie odpowiedzialnych praktyk pracodawców w obszarze zdrowia pracowników to jeden z celów działania Enel-Med. Mamy nadzieję, że inicjatywa #SzybkaPomoc zwróci uwagę przedsiębiorstw na konieczność edukowania zespołu i zwiększania świadomości roli pierwszej pomocy w zwykłych, codziennych sytuacjach - dodaje wiceprezes Rozwadowski.

Źródło: Enel-Med