1. Marketingowe zarządzanie apteką.
Autorzy: Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk.
Rok wydania: 2013.
W publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki.
2. Ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Komentarz.
Autorzy: Iwona Kowalska-Mańkowska, Agnieszka Pietraszewska-Macheta (red. nauk.), Andrzej Sidorko, Krzysztof Urban.
Rok wydania: 2015.
Komentarz zawiera praktyczne omówienie przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. zaprezentowano w niej bogaty wybór literatury, a także orzecznictwa sądów powszechnych i administracyjnych w zakresie komentowanej ustawy.
3. Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych.
Autor: Henryk Mruk.
Rok wydania: 2015.
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.
4. Kara umowna w kontraktach z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Autor: Tamara Zimna.
Rok wydania: 2015.
Publikacja omawia problematykę odpowiedzialności kontraktowej świadczeniodawców realizujących umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
Dowiedz się więcej o tej książce | |
Kara umowna w kontraktach z Narodowym Funduszem Zdrowia
|
5. Prawo medyczne. Komentarze i glosy do orzeczeń sądowych.
Autor: Mirosław Nesterowicz.
Rok wydania: 2014.
W książce przedstawiono komentarze i glosy do orzeczeń sądowych dotyczących prawa medycznego. Zostały one opublikowane w czasopismach prawniczych, a w niniejszym opracowaniu ułożono je tematycznie i ujęto w rozdziały poświęcone poszczególnym zagadnieniom.
Żeby widzieć komentarze musisz:
- być zalogowanym do Facebooka
- mieć zaakceptowaną politykę prywatności (pliki cookies)
- korzystać z przeglądarki Chrome