Zarówno nauczycieli, jak i polityków oświaty, nurtują pytania:
W jaki sposób motywacja, emocje oraz sposób oceniania wpływają na efektywność uczenia się?
Jakie korzyści może przynieść praca w grupach, realizacja projektów przez uczniów, ocena kształtująca oraz zastosowanie nowoczesnych technologii?
Jaki wpływ na skuteczność uczenia się ma środowisko rodzinne?
Eksperci starają się na nie odpowiedzieć w publikacji "Istota uczenia się. Wykorzystanie wyników badań w praktyce". Jest to lektura dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, w jaki sposób zoptymalizować proces pracy z uczniami w klasie oraz poza nią. Jej głównym celem jest dostarczenie niezbędnych informacji do zastosowania nie tylko w praktyce nauczania, ale także przy kształtowaniu polityki edukacyjnej. Czołowi badacze z całego świata przedstawiają w książce wyniki badań dotyczących zarówno procesu uczenia się, jak również metod i technik stosowanych w szkołach i innych ośrodkach edukacyjnych. Dzięki patronatowi OECD przedstawione w książce analizy mają zakres międzynarodowy oraz są źródłem cennych informacji dla działań mających na celu wprowadzenie innowacji w systemach edukacyjnych krajów całego świata.
Więcej na temat książki "Istota uczenia się. Wykorzystanie wyników badań w praktyce" na stronie Profinfo.pl>>