Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu prowadzi dodatkowy nabór do e-learningowych kół naukowych w ramach systemowego projektu innowacyjnego DiAMEnT – Dostrzec i Aktywizować Możliwości, Energię, Talenty, którego celem jest stworzenie systemu pracy z uczniami zdolnymi w województwie małopolskim. Projekt realizowany jest w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego kapitał Ludzki 2007-2013. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W roku szkolnym 2011/2012 w ramach prac każdego koła naukowego zrealizowanych zostanie 80 godz. zajęć w zakresie matematyki, przedsiębiorczości, technologii informacyjno-komunikacyjnych, języka angielskiego, pod opieką pracowników naukowo-dydaktycznych WSB-NLU przy wykorzystaniu platformy edukacyjnej Edu2. Zajęcia adresowane są do uczniów szkół ponadgimnazjalnych – laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz uczniów 3 klas gimnazjów – uczestników konkursów przedmiotowych oraz uzdolnionych uczniów z wymienionych etapów kształcenia rekomendowanych przez dyrektora szkoły. Nabór trwa do 15 września 2011 r. Liczba miejsc w poszczególnych kołach naukowych jest ograniczona. O przyjęciu decyduje spełnienie kryteriów określonych w Regulaminie rekrutacji, organizacji i uczestnictwa w zajęciach e-learningowych kół naukowych realizowanych w projekcie DiAMEnT (dostępny na tronie internetowej projektu) oraz kolejność zgłoszeń. Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji do e-learningowych kół naukowych oraz formularze aplikacyjne znajdują się na stronie internetowej: http://www.diament.edu.pl (zakładka Aktualności). Źródło: www.diament.edu.pl, 8 września 2011r.
Trwa nabór uczniów do e – learningowych kół naukowych w ramach projektu DiAMEnT.
Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu prowadzi dodatkowy nabór do e-learningowych kół naukowych w ramach...