Miasto chciało powalczyć o młodzież, która ucieka do szkół ponadgimnazjalnych w Katowicach - tylko 40 proc. uczniów deklarowało, że będzie kontynuować naukę w Mysłowicach. Dzięki profesjonalnej kampanii.
– Zaangażowaliśmy w to samych uczniów szkół ponadgimnazjalnych, którzy są ich najlepszą wizytówką. I to oni wystąpili na billboardach. Zrobiliśmy dla nich profesjonalną sesję zdjęciową – opowiada rzeczniczka.

Poznańskie licea stawiają na specjalizację>>

– Kampania odniosła sukces, bo nasze szkoły ponadgimnazjalne wybrało 71 proc. uczniów: 30 pkt proc. więcej, niż deklarowało – mówi "Rzeczpospolitej" Kamila Szal, rzeczniczka mysłowickiego magistratu. – Sukces jest zauważalny, a wydatek niewielki.
Koszt kampanii wyniósł nieco ponad 14 tys. zł. Obejmował wszystko: sesję fotograficzną, skład i druk folderów, billboardy, publikacje w prasie.

Źródło: "Rzeczpospolita", stan z dnia 12 grudnia 2014 r.

SGH wyróżniła licea, które najlepiej przygotowują do studiów>>