Ideą tegorocznego Kongresu jest umożliwienie dyskusji na najbardziej aktualne tematy związane z problematyką prawną funkcjonowania sektora gier komputerowych – ich produkcji, ochrony, marketingu i sprzedaży. Instytut Allerhanda chce upowszechniać wiedzę o znaczeniu dóbr niematerialnych w życiu społecznym i gospodarczym, wychodząc jednocześnie naprzeciw oczekiwaniom wielu twórców i producentów, bezpośrednio zaangażowanych w tworzenie tych dóbr.
 
Honorowy patronat nad wydarzeniem sprawują także m.in. Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Sprawiedliwości, Generalny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych, Urząd Patentowy Rzeczpospolitej Polskiej, Naczelna Rada Adwokacka, Polskie Stowarzyszenie Prawników Przedsiębiorstw oraz Konfederacja Lewiatan.
 
Program Kongresu został podzielony na cztery bloki tematyczne:
1. Czy prawo ae być realnym narzędziem ochrony przmysłu gier komputerowych?
2. Znaczenie praw własności intelektualnej dla gier komputerowych. 
3. Ochrona prywatności i danych osobowych uczestników gier komputerowych. 
4. Prywatnoprawne aspekty obrotu grami komputerowymi.
Agenda znajduje sie >>
 
Zapraszamy do rejestracji >>>