- Standardy egzaminacyjne i podstawy programowe określają wymogi stawiane szkole, która podejmuje się uczyć konkretnego zawodu – podkreśliła podczas obrad zespołu edukacji Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego wiceminister Krystyna Szumilas. Poinformowała również, że w ramach projektu unijnego jest wypracowywany instruktażowy projekt wyposażenia CKP. Powiedziała również, że środki unijne, które są w regionach na szkolnictwo zawodowe nie są wykorzystywane w wystarczającym stopniu. Na podniesienie oferty edukacyjnej szkół zawodowych zaplanowano w latach 2007-2013 ponad 515 mln euro.
Słabe wykorzystanie środków unijnych na poprawę jakości kształcenia zawodowego
- Standardy egzaminacyjne i podstawy programowe określają wymogi stawiane szkole, która podejmuje się uczyć konkretnego zawodu – podkreśliła podczas obrad zespołu edukacji Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego wiceminister Krystyna Szumilas. Poinformowała również, że w ramach projektu unijnego jest wypracowywany instruktażowy projekt wyposażenia CKP. Powiedziała również, że środki unijne, które są w regionach na szkolnictwo zawodowe nie są wykorzystywane w wystarczającym stopniu. Na podniesienie oferty edukacyjnej szkół zawodowych zaplanowano w latach 2007-2013 ponad 515 mln euro.







