Od 15 września do 24 września br. będzie można składać zamówienia na II część „Naszego elementarza" - poinformowało Ministerstwo Edukacji Narodowej. Szkoły będą korzystać z tego samego systemu, co przy składaniu zapotrzebowania na pierwszą część.
Szkoły, które mają aktualne upoważnienie do dostępu do bazy danych SIO oraz aktywny login i hasło, składają zamówienia poprzez aplikację udostępnioną w „strefie dla zalogowanych" portalu systemu informacji oświatowej. Dla szkół, które z niezależnych od siebie przyczyn nie mają dostępu do strefy dla zalogowanych portalu SIO, uruchomiona zostanie odrębna aplikacja do składania zamówień.
Brak możliwości złożenia zamówienia poprzez strefę dla zalogowanych będzie weryfikowany - przestrzega MEN. W zamówieniu trzeba uwzględnić dwa egzemplarze dodatkowe. Na odrębnym formularzu będzie można od 19 września br. zamawiać podręczniki zaadaptowane do potrzeb pierwszoklasistów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.
Więcej: www.men.gov.pl/index.php/1397-dystrybucja-ii-czesci-naszego-elementarza
Opracowanie: Monika Sewastianowicz
Opublikowano: www.oswiata.abc.com.pl