P8_TA(2016)0107Rezolucja Parlamentu Europejskiego z dnia 12 kwietnia 2016 r. w sprawie programu Erasmus+ i innych narzędzi wspomagania mobilności w kształceniu i szkoleniu zawodowym - podejścia zakładającego uczenie się przez całe życie (2015/2257(INI))
(2018/C 058/07)
(Dz.U.UE C z dnia 15 lutego 2018 r.)
Parlament Europejski,
Podsumowanie wyników i identyfikowanie kluczowych wyzwań
Dostęp: zwiększenie opcji mobilności dla osób młodych odbywających szkolenie zawodowe
Od mobilności po szanse zatrudnienia: walidacja i uznawanie efektów uczenia się, umiejętności i kompetencji
Dążenie do opracowania bardziej skutecznych, dostępnych i sprzyjających włączeniu społecznemu programów na rzecz mobilności
o
o o
1 Dz.U. C 155 z 8.7.2009, s. 1.
2 Dz.U. C 119 z 28.5.2009, s. 2.
3 Dz.U. C 311 z 19.12.2009, s. 1.
4 Dz.U. L 347 z 20.12.2013, s. 50.
5 Dz.U. C 398 z 22.12.2012, s. 1.
6 Dz.U. L 390 z 31.12.2004, s. 6.
7 Dz.U. C 199 z 7.7.2011, s. 1.
8 Dz.U. L 394 z 30.12.2006, s. 10.
9 Dz.U. C 351 E z 2.12.2011, s. 29.
10 Dz.U. C 111 z 6.5.2008, s. 1.
12 Zob.: zalecenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 kwietnia 2008 r. w sprawie ustanowienia europejskich ram kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie.