- Do Programu Ambasadorskiego szukaliśmy osób zmotywowanych, ciekawych świata, o wyjątkowych zainteresowaniach i oczywiście kochających nowinki technologiczne, mówi Maria Dawidowicz, Marketing Manager iSpot Apple Premium Reseller. Program ten to okazja dla Ambasadorów, by zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe czy sprawdzić się w roli lidera opinii, ale także szansa dla nas, by usłyszeć głos pokolenia, które z technologiami jest zapoznane niejako w sposób naturalny. Wierzmy, że dzięki innowacjom studenci mogą uczyć się o wiele bardziej efektywnie - dodaje.


Od grudnia Ambasadorzy będą działać na uczelniach w całej Polsce: Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie, School of Form w Poznaniu, Uniwersytecie Gdańskim, Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, Politechnice Poznańskiej, Uniwersytecie Medycznym w Łodzi oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Program Ambasadorski jest kontynuacją kampanii iSpot Alma Mater – cyklu spotkań z nowymi technologiami Apple na uczelniach w całej Polsce, podczas których eksperci iSpot pokazali, w jaki sposób iPad i Mac pomagają w nauce, zwiększaniu kreatywności i efektywności osobistej.

Program trwa od grudnia 2015 do marca 2016.
Źródło: Omega Communication