Jak informuje Rzeczpospolita specjalista ds. SEO, Google AdWords i Google Analytics czy Buzz moderator – nazwy tych zawodów, czy może raczej specjalności, wielu Polakom nic nie mówią, choć należą do coraz bardziej poszukiwanych na rynku pracy. Są też widocznym efektem szybkiego rozwoju nowych mediów – przede wszystkich mediów społecznościowych.

To specjaliści w tej dziedzinie, określanej z angielska social media, są teraz na czele listy najczęściej poszukiwanych kandydatów na rynku nowych technologii (nie licząc programistów i testerów aplikacji, należących jednak do innej kategorii).

Część firm bardziej precyzyjnie określa w ogłoszeniach swoje wymagania, szukając np. specjalistów obsługi Facebooka (720 ofert) Twittera (486 ofert) czy YouTube (300 ofert). Na brak wyboru nie powinni też narzekać specjaliści ds. SEO - 627 ofert pracy.

Więcej przeczytasz w serwisie Rzeczpospolita>>>

 

Sprawdź publikację Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie w internetowej księgarni Profinfo>>>>

imagesViewer