[COM(2017) 676 final - 2017/0293 (COD)](2018/C 227/07)
(Dz.U.UE C z dnia 28 czerwca 2018 r.)
Sprawozdawca: Dirk BERGRATH
Wniosek o konsultację Parlament Europejski, 5.2.2018
Rada, 9.2.2018
Podstawa prawna Art. 192 ust. 1 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej
Sekcja odpowiedzialna Sekcja Jednolitego Rynku, Produkcji i Konsumpcji
Data przyjęcia przez sekcję 24.1.2018
Data przyjęcia na sesji plenarnej 14.2.2018
Sesja plenarna nr 532
Wynik głosowania 124/1/3
(za/przeciw/wstrzymało się)
Bruksela, dnia 14 lutego 2018 r.
|
Georges DASSIS |
|
Przewodniczący |
|
Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego |
1 Konkluzje Rady Europejskiej z dnia 24 października 2014 r.
3 COM(2016) 501 final.
4 Dz.U. C 81 z 2.3.2018, s. 95; Dz.U. C 81 z 2.3.2018, s. 181; Dz.U. C 81 z 2.3.2018, s. 188; Dz.U. C 81 z 2.3.2018, s. 195.
5 COM(2017) 283 final.
6 COM(2017) 675 final, COM(2017) 647 final, COM(2017) 648 final, COM(2017) 652 final, COM(2017) 653 final.
7 COM(2017) 653 final.
9 Komisja Europejska: Drive Clean Mobility, Europe that defends its industry and workers.
10 Raport informacyjny CCMI/148, pkt 1.5.
11 Raport informacyjny CCMI/148, pkt 2.1.
12 Frankfurter Allgemeine Zeitung/FAZ z 16 grudnia 2016 r. (FEV, Forschungsgesellschaft für Energietechnik und Verbrennungsmotoren [Ośrodek Badań nad Techniką Energetyczną i Silnikami Spalinowymi]).
13 Badanie instytutu Fraunhofer IAO z 2017 r.: "ELAB 2.0 - Wirkungen der Fahrzeugelektrifizierung auf die Beschäftigung" [Wpływ elektryfikacji pojazdów na zatrudnienie], Stuttgart (tymczasowe wyniki).