__________1 W przypadku poddziałania 1.1.1, gdzie Ostatecznym Odbiorcą (beneficjentem) jest PARP, rolę Beneficjenta Końcowego (instytucji wdrażającej) pełni Minister Gospodarki i Pracy.
2 W przypadku poddziałania 1.1.1, gdzie Ostatecznym Odbiorcą (beneficjentem) jest PARP, rolę Beneficjenta Końcowego (instytucji wdrażającej) pełni Minister Gospodarki i Pracy.
3 W przypadku utworzenia KFK, fundusz ten będzie Beneficjentem Końcowym (instytucją wdrażającą) dla poddziałania 1.2.3. KFK zostanie powołany ustawą, której wejście w życie przewiduje się na 2005 r. W wypadku niepowołania KFK funkcję Beneficjenta Końcowego (instytucji wdrażającej) będzie pełniła PARP.
4 Metoda wyliczenia etatu kalkulacyjnego została ustalona w oparciu o zasady funkcjonujące w każdej uprawnionej instytucji przed rozpoczęciem naboru wniosków o dofinansowanie projektów pomocy technicznej. Dofinansowanie będzie wypłacane przez cały okres programowania w oparciu o tę metodę.
5 Szacunkowe dane. Liczba osób może ulec zmianie w zależności od potrzeb wynikających z zarządzania i wdrażania działań SPO-WKP.
6 Nie dotyczy RIF.
7 Procedura obowiązuje od dnia nadania SIMIK pełnej funkcjonalności.
8 Europejski Fundusz Orientacji i Gwarancji w Rolnictwie (z ang. European Agriculture Guidance and Guarantee Fund - EAGGE).
9 Finansowy Instrument Wspierania Rybołówstwa (z ang. Financial Instrument for Fisheries Guidance - FIFG).
10 Dotyczy usług świadczonych przez organizacje otoczenie biznesu, które uzyskały wsparcie na projekty opracowania i wdrożenia nowych zakresów usług dla przedsiębiorców (w ramach poddziałania 1.1.2), oraz usług (w tym: doradczych, szkoleniowych, informacyjnych i finansowych) świadczonych przez organizacje lub instytucje zarejestrowane w KSU (w tym KSI).
11 Wartość docelowa wskaźnika to suma odpowiedzi pozytywnych udzielonych przez przedsiębiorców, którzy wzięli aktywny udział w badaniu.
12 Wartość docelowa wskaźnika to suma wskaźnika rezultatu z całego okresu trwania projektu.
13 W podmiotach, które otrzymały wsparcie.
14 W podmiotach, które otrzymały wsparcie.
15 W podmiotach, które otrzymały wsparcie.
16 W podziale na mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa.
17 Tylko dla poddziałania 2.2.1.
18 Tylko dla poddziałania 2.2.1.
19 Tylko dla poddziałania 2.2.1.
20 Tylko dla poddziałania 2.2.1.
21 Tylko dla poddziałania 2.2.1.
22 Tylko dla poddziałania 2.2.1 na podstawie kryteriów oceny wniosku o dofinansowanie za innowacyjne należy uznać projekty, które w wyniku oceny merytorycznej za kryteria Poziom innowacyjności technologii wytwarzanych w ramach nowej inwestycji wyrobów i usług oraz Zgodność nowej inwestycji z kierunkami uznanymi za priorytetowe na podstawie obserwacji trendów rozwoju technologii otrzymały co najmniej 30 punktów.
23 Tylko dla poddziałania 2.2.2.
24 Tylko dla poddziałania 2.2.2.
25 W podmiotach, które otrzymały wsparcie.
26 Tylko dla poddziałania 2.2.2.
27 Tylko dla poddziałania 2.2.1.
28 W podziale na mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa.
29 Sprzęt komputerowy: serwery, komputery stacjonarne, laptopy.
30 Licencja jest przeliczana na 1 stanowisko komputerowe.
31 Wyposażenie stanowiska pracy przynajmniej w biurko.
32 Osoby fizyczne i instytucje.
33 Dyrektywa Rady 82/176/EWG z dnia 22 marca 1982 r. w sprawie wartości dopuszczalnych dla ścieków i wskaźników jakości wód w odniesieniu do zrzutów rtęci z przemysłu elektrolizy chlorków metali alkalicznych (Dz. Urz. UE L 081 z 27.03.1982 r.); dyrektywa Rady 83/513/EWG z dnia 26 września 1983 r. w sprawie wartości dopuszczalnych dla ścieków i wskaźników jakości wód w odniesieniu do zrzutów kadmu (Dz. Urz. UE L 291 z 24.10.1983 r.); dyrektywa Rady 84/156/EWG z dnia 8 marca 1984 r. w sprawie wartości dopuszczalnych dla ścieków i wskaźników jakości wód w odniesieniu do zrzutów rtęci z sektorów innych niż przemysł elektrolizy chlorków metali alkalicznych (Dz. Urz. UE L 074 z 17.03.1984 r.); dyrektywa Rady 84/491/EWG z dnia 9 października 1984 r. w sprawie wartości dopuszczalnych dla ścieków i wskaźników jakości wód w odniesieniu do zrzutów heksachlorocykloheksanu (Dz. Urz. UE L 274 z 17.10.1984 r.); dyrektywa Rady 86/280/EWG z dnia 12 czerwca 1986 r. w sprawie wartości dopuszczalnych dla ścieków i wskaźników jakości wód w odniesieniu do zrzutów niektórych substancji niebezpiecznych zawartych w wykazie I załącznika do dyrektywy 76/464/EWG (Dz. Urz. UE L 181 z 4.07.1986 r.); dyrektywa Rady 90/415/EWG z dnia 27 lipca 1990 r. zmieniająca załącznik II do dyrektywy 86/280/EWG w sprawie wartości dopuszczalnych dla ścieków i wskaźników jakości wód w odniesieniu do zrzutów niektórych substancji niebezpiecznych zawartych w wykazie I załącznika do dyrektywy 76/464/EWG (Dz. Urz. UE L 219 z 14.8.1990 r.); dyrektywa Rady 88/347/EWG z dnia 16 czerwca 1988 r. zmieniająca załącznik II do dyrektywy 86/280/EWG w sprawie wartości dopuszczalnych dla ścieków i wskaźników jakości wód w odniesieniu do zrzutów niektórych substancji niebezpiecznych zawartych w wykazie I załącznika do dyrektywy 76/464/EWG (Dz. Urz. UE L 158 z 25.6.1988 r.).
34 EMAS - Europejski system ekozarządzania i audytu (ang. Eco-Management and Audit Scheme).
35 Przeprowadzenie audytu zewnętrznego jest obowiązkowe dla wszystkich projektów inwestycyjnych.
36 Przeprowadzenie audytu zewnętrznego jest obowiązkowe i jest kosztem kwalifikowanym dla projektów doradczych, których wartość brutto projektu jest równa lub przekracza 500 tys. PLN.