The Professional Marketing Forum Central and Eastern Europe (PM Forum CEE), jedyna w Polsce organizacja, która zrzesza praktyków marketingu usług profesjonalnych oraz partnerów w firmach doradczych, wybrała nowe osoby zarządzające. Edyta Ziajowska, dyrektor marketingu w kancelarii White & Case została po raz kolejny przewodniczącą komitetu wykonawczego stowarzyszenia. Paweł Osowski, partner w firmie public relations & business development Konsultanci Warszawscy, został koordynatorem działań stowarzyszenia w Polsce (Deputy Regional Director). Firma została ponownie wybrana regionalną agencją PR dla stowarzyszenia.
Professional Marketing Forum jest wiodącym stowarzyszeniem dla praktyków z dziedziny marketingu usług profesjonalnych na świecie. Siedziba PM Forum mieści się w Londynie. W Polsce działa od 2001 roku. Założone i kierowane przez Jeffrey Forbes’a, prezesa Complex Communications. W regionie Europy Środkowo-wschodniej do Forum należy ponad 60 firm członkowskich, audytorów, doradców, firmy prawnicze. Tylko w Polsce w pracach forum uczestniczy prawie 20 prestiżowych firm doradczych.
Członkami komitetu wykonawczego stowarzyszenia w 2006 roku zostali:
• Ewa Rzeczkowska, Marketing & PR Manager, Deloitte
• Agnieszka Kaminska, PR/Marketing Manager, Andersen Business Consulting
• Michal Zgorzak, Marketing Manager, CMS Cameron McKenna
• Iwona Kamysz, Marketing Manager, Cushman & Wakefield Healey & Baker
• Malina Jankowska, PR Manager, PricewaterhouseCoopers
• Jeffrey Forbes, Founder and Regional Chairman, PM Forum CEE
PM Forum to przede wszystkim oferta dla tych, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje oraz uczestniczyć w forum wymiany doświadczeń profesjonalistów z najlepszych firm doradczych. Jak twierdzi Jeffrey Forbes organizator i animator Forum w regionie Europy Środkowej i Wschodniej najważniejszą częścią działalności stowarzyszenia są szkolenia i spotkania dla członków, które organizuje kilka razy do roku w różnych miastach naszej części kontynentu.
- Działania stowarzyszenia będą zmierzać do zacieśnienia współpracy profesjonalistów z firm członkowskich PM Forum – uważa Edyta Ziajowska, przewodnicząca Komitetu Wykonawczego (PDC) oraz dyrektor marketingu w White & Case. We wrześniu 2005 roku odbyła się debata partnerów zarządzających w firmach konsultingowych na temat strategii rozwoju ich firm. W 2006 roku planowana jest m.in. debata z udziałem dziennikarzy oraz dyrektorów marketingu i partnerów na temat skutecznych sposobów prowadzenia relacji z mediami, spotkanie dotyczące wewnętrznej komunikacji w firmach konsultingowych oraz spotkanie członków stowarzyszenia połączone z prezentacją Deloitte, w jaki sposób przyciągnąć najlepszych doradców do firmy.
Członkami stowarzyszenia w Polsce są:
Andersen Business Consulting
Baker & McKenzie
Clifford Chance
CMS Cameron McKenna
Colliers International
Cushman & Wakefield Healey & Baker
Deloitte
Dewey Ballantine
Domanski Zakrzewski Palinka
DTZ Zadelhoff Tie Leung
Ernst & Young
HLB Frackowiak & Partners
Konsultanci Warszawscy
Laszczuk & Partners
Magnusson law Firm
PricewaterhouseCoopers
Salans
White & Case
www.pmforum-cee.net
www.whitecase.pl
www.konsultanci.info
(Źródło: KW/PM)
Professional Marketing Forum jest wiodącym stowarzyszeniem dla praktyków z dziedziny marketingu usług profesjonalnych na świecie. Siedziba PM Forum mieści się w Londynie. W Polsce działa od 2001 roku. Założone i kierowane przez Jeffrey Forbes’a, prezesa Complex Communications. W regionie Europy Środkowo-wschodniej do Forum należy ponad 60 firm członkowskich, audytorów, doradców, firmy prawnicze. Tylko w Polsce w pracach forum uczestniczy prawie 20 prestiżowych firm doradczych.
Członkami komitetu wykonawczego stowarzyszenia w 2006 roku zostali:
• Ewa Rzeczkowska, Marketing & PR Manager, Deloitte
• Agnieszka Kaminska, PR/Marketing Manager, Andersen Business Consulting
• Michal Zgorzak, Marketing Manager, CMS Cameron McKenna
• Iwona Kamysz, Marketing Manager, Cushman & Wakefield Healey & Baker
• Malina Jankowska, PR Manager, PricewaterhouseCoopers
• Jeffrey Forbes, Founder and Regional Chairman, PM Forum CEE
PM Forum to przede wszystkim oferta dla tych, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje oraz uczestniczyć w forum wymiany doświadczeń profesjonalistów z najlepszych firm doradczych. Jak twierdzi Jeffrey Forbes organizator i animator Forum w regionie Europy Środkowej i Wschodniej najważniejszą częścią działalności stowarzyszenia są szkolenia i spotkania dla członków, które organizuje kilka razy do roku w różnych miastach naszej części kontynentu.
- Działania stowarzyszenia będą zmierzać do zacieśnienia współpracy profesjonalistów z firm członkowskich PM Forum – uważa Edyta Ziajowska, przewodnicząca Komitetu Wykonawczego (PDC) oraz dyrektor marketingu w White & Case. We wrześniu 2005 roku odbyła się debata partnerów zarządzających w firmach konsultingowych na temat strategii rozwoju ich firm. W 2006 roku planowana jest m.in. debata z udziałem dziennikarzy oraz dyrektorów marketingu i partnerów na temat skutecznych sposobów prowadzenia relacji z mediami, spotkanie dotyczące wewnętrznej komunikacji w firmach konsultingowych oraz spotkanie członków stowarzyszenia połączone z prezentacją Deloitte, w jaki sposób przyciągnąć najlepszych doradców do firmy.
Członkami stowarzyszenia w Polsce są:
Andersen Business Consulting
Baker & McKenzie
Clifford Chance
CMS Cameron McKenna
Colliers International
Cushman & Wakefield Healey & Baker
Deloitte
Dewey Ballantine
Domanski Zakrzewski Palinka
DTZ Zadelhoff Tie Leung
Ernst & Young
HLB Frackowiak & Partners
Konsultanci Warszawscy
Laszczuk & Partners
Magnusson law Firm
PricewaterhouseCoopers
Salans
White & Case
www.pmforum-cee.net
www.whitecase.pl
www.konsultanci.info
(Źródło: KW/PM)