Stany Zjednoczone Ameryki dnia 30 sierpnia 1950 r.wraz z terytoriami, za których stosunki międzynarodowe Stany Zjednoczone są odpowiedzialne.
Francja dnia 15 września 1950 r.
W notyfikacjach otrzymanych dnia 29 października 1952 r. oraz dnia 19 stycznia 1953 r. Rząd Francuski powiadomił, że zgodnie z artykułem 28 Konwencji postanowił rozszerzyć stosowanie Konwencji na wszystkie francuskie Terytoria Zamorskie, na Togo i na Kamerun pod mandatem francuskim oraz na Księstwo Andorra.
Czechosłowacja dnia 3 listopada 1950 r.
z wyłączeniem Załącznika 2 ze stosowania Konwencji, zgodnie z art. 2 paragraf 1 Konwencji.
Monako dnia 3 sierpnia 1951 r.
Zgodnie z Załącznikiem 6 rozdział IV (b) Rząd Księstwa Monako oświadcza, że nie zezwoli na używanie więcej niż jednej przyczepy za pojazdem ciągnącym, a żadnej przyczepy za pojazdem członowym.
Grecja dnia 1 lipca 1952 r.
Unia Południowo-Afrykańska dnia 9 lipca 1952 r.
W swoim dokumencie ratyfikacyjnym Rząd Unii Południowo-Afrykańskiej, zgodnie z artykułem 2 paragraf 1 Konwencji, wyłącza Załączniki 1 i 2 ze stosowania Konwencji oraz deklaruje, zgodnie z artykułem 28, że postanowienia Konwencji będą takie miały zastosowanie do terytorium Południowo-Zachodniej Afryki.
Szwecja dnia 25 lutego 1952 r.
z wyłączeniem Załącznika 1 ze stosowania Konwencji, zgodnie z artykułem 2 paragraf 1 Konwencji.
Filipiny dnia 15 września 1952 r.
z wyłączeniem Załącznika 1 ze stosowania Konwencji, zgodnie z artykułem 2 paragraf 1 Konwencji.
Holandia dnia 19 września 1952 r
z wyłączeniem Załącznika 2 ze stosowania Konwencji, zgodnie z artykułem 2 paragraf 1 Konwencji.
W notyfikacjach otrzymanych dnia 14 stycznia 1955 r. i dnia 9 maja 1957 r. Rząd Holandii powiadomił, że zgodnie z artykułem 28 Konwencji postanowił rozszerzyć stosowanie Konwencji na Surinam i Nową Gwineę Holenderską oraz na Antyle Holenderskie.
Zgodnie z artykułem 2 paragraf 1 notyfikacja wyłącza Załączniki 1 i 2 ze stosowania Konwencji do Nowej Gwinei Holenderskiej i do Antyl Holenderskich.
Kuba dnia 1 października 1952 r.
Luksemburg dnia 17 października 1952 r.
Włochy dnia 15 grudnia 1952 r.
Watykan dnia 5 października 1953 r.
Viet-Nam dnia 2 listopada 1953 r.
Syria dnia 11 grudnia 1953 r.
Belgia dnia 23 kwietnia 1954 r.
włączając terytorium Kongo Belgijskiego i Terytorium Powiernicze Ruanda Urundi.
Australia dnia 7 grudnia 1954 r.
z wyłączeniem Załączników 1 i 2 ze stosowania Konwencji, zgodnie z artykułem 2 paragraf 1 Konwencji.
Izrael dnia 6 stycznia 1955 r.
z wyłączeniem Załącznika 1 ze stosowania Konwencji, zgodnie z artykułem 2 paragraf 1 Konwencji.
Austria dnia 2 listopada 1955 r.
Portugalia dnia 28 grudnia 1955 r.
Zgodnie z Załącznikiem 6 część IV (b) Rząd Portugalii oświadczył, ze nie zezwoli na używanie więcej niż jednej przyczepy za pojazdem ciągnącym, a żadnej przyczepy za pojazdem członowym i że nie zezwoli na używanie pojazdów członowych do przewozu pasażerów.
W notyfikacji otrzymanej dnia 19 stycznia 1956 r. Rząd Portugalii powiadomił, że będzie stosował Konwencję z wyżej wymienionym zastrzeżeniem do wszystkich Terytoriów zamorskich, wyłączając Macao.
Turcja dnia 17 stycznia 1956 r.
Dania dnia 3 lutego 1956 r.
z wyłączeniem Załącznika 1 ze stosowania Konwencji, zgodnie z artykułem 2 paragraf 1 Konwencji.
Kambodża dnia 14 marca 1956 r.
Jugosławia dnia 8 października 1956 r.
Maroko dnia 7 listopada 1956 r.
Norwegia dnia 11 kwietnia 1957 r.
z wyłączeniem Załącznika 1 ze stosowania Konwencji, zgodnie z artykułem 2 paragraf 1 Konwencji.
Egipt dnia 28 maja 1957 r.
Wielka Brytania dnia 8 lipca 1957 r.
Dokument ratyfikacyjny zawiera następujące zastrzeżenia i deklaracje: